logo
امروز : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۱۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی فرماندار شهرستان ابهر مطرح کرد:

تعیین تکلیف انشعاب‌های غیرمجاز اماکن توسط شهرداری

تعیین-تکلیف-انشعاب‌های-غیرمجاز-اماکن-توسط-شهرداری-
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ابهر گفت: شهرداری ابهر انشعاب‌های غیرمجاز اماکن خود را تعیین تکلیف کند تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اکبر طاهری‌زاده امروز در چهارمین جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و هماهنگی دشت پایلوت شهرستان ابهر گفت: در جلساتی که بین دستگاه‌ها برگزار می‌شود موضوعات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و زمانی‌که مصوبه‌ای مطرح می‌شود دستگاه مربوطه موظف به اجرای آن است و هیچ‌گونه عذری در خصوص عدم اجرای آن پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه موضوع آب در شهرستان ابهر بسیار حائز اهمیت است، تأکید کرد: عدم حضور برخی مدیران در این جلسات غیرقابل قبول بوده و در صورت تکرار به دادستانی معرفی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ابهر با توضیح اینکه شهرداری ابهر دارای ۱۰۲ انشعاب آب است، خاطرنشان کرد: از این انشعاب‌ها ۵۰ مورد آن غیرمجاز بوده و این ارگان موظف است هر چه سریع‌تر نسبت به نصب کنتور و حفاظ جهت جلوگیری از سرقت اقدام کند‌.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که پیرامون آب در سطح شهرستان وجود دارد نیاز است که شهرداری ابهر در خصوص آبیاری صحیح بلوارها اقدام جدی کند و از آبیاری با تانکرها جلوگیری شود.

طاهری‌زاده بیان داشت: طبق مصوبه از اداره آب و فاضلاب خواسته شده که تمام انشعاب‌های مربوط به آبیاری فضای سبز، قطع شود و طبق زمان‌بندی که داده می‌شود فرصت دارد که برای ایجاد محفظه‌های نگه‌داری برای کنتورها و دریافت مجوز اقدام کنند و فقط انشعاب‌های دارای مجوز وصل خواهد شد.

وی با توضیح اینکه شهرداری درخصوص انشعاب‌های غیرمجاز اماکن خود اهتمام بیش‌تری داشته باشد، متذکر شد: با توجه به وظیفه‌ای که در صیانت از منابع آبی وجود دارد و تلاشی که برای حفظ نسل آینده وجود دارد، می‌توان گفت یک دهم مصرف روزانه شهری آب هدررفت است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر